BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

24 November 2011

Ady Putra & Drama "Tentang Dhia"


Heloooooooo..........


Wah lama gila tak update blog. Tak tahu nak kongsi apa dengan korang, sebab itu la lama sangat tak update. Sekarang tengah gila dengan cerita "Tentang Dhia". Buat masa ni baru awal-awal episod. So bagi aku jalan cerita ni macam okey je. Tapi yang buat aku gila nak tengok cerita ini sebab ada....



" A.D.Y P.U.T.R.A "



Aku start suka tengok dia berlakon masa filem "Anak Halal". Dia ni asal singapora.....lebih kurang macam Aaron Aziz la jugak cerita die. Datang berlakon dekat malaysia sebab nak cari makan. Dia ni tak la sehensem Aaron Aziz. Tapi aku suke sangat bila dia berlakon. Dia ni macam ada karisma dia yang tersendiri yang boleh buat orang suka dekat dia. Tapikan, cerita dia "Suria di Cordoba" tu aku tengok kejap je kot, episod seterusnya tak tengok langsung. Mungkin jalan cerita dia yang mempengaruhi cerita kemudian baru la para pelakon .


" Tentang Dhia "



Tapi ada satu part dalam cerita ni yang aku nampak dia macam sweet sangat.


Kakak mata mengoda tu tengah gosip-gosip dengan dhia, sambil beli nasi lemak.


Zikir (Ady Putra) tengah usha Dhia dari jauh...malu-malu kuching. Aku pun tak tahu kenapa, tapi memang suka sangat part ni.



OKAY FINE!!!!!




Gambar bawah ni aku curi dari Ady Putra Fanpage. Tak salah aku untuk drama "Suria di Cordoba".




Suke tengok dia senyum. Tapi gambar ni jauh sangat la

















Haaa....Ambik Kau. Kalau nak dekat lagi, pandai-pandai close up sendiri

  • Tak perlu nak cari yang hensem-hensem sangat.
  • Tak perlu nak cari yang putih-putih sangat.
  • Tak perlu cari yang kaya-kaya sangat.
  • Tak perlu nak memilih-milih sangat.
  • Tak perlu nak cari yang bergaya sangat.
  • Tak perlu cari yang berlagak pandai.
  • Tak perlu cari yang suka ambil kesempatan.

Banyak lagi la yang tak perlu, supaya kita tak jadi terlalu berlebih-lebih sangat dalam semua segi. Tapi yang perlu nya, hanya cukup sekadar kemas di luar dan "didalam".




(Lagu ini boleh layan, aku tak tipu.Tapi kena dengan 2, 3 kali la jugak)


Lirik Lagu Merpati Band : Tak Rela

andaikan saja kau mau mengerti
tentang perasaanku selama ini
yang tak menginginkan kamu trus merasa
hati dipenuhi rasa curiga

coba kau pahami keadaanku
ku hanya menguji kesabaranmu
ternyata kau tlah salah menilaiku
kau tinggalkanku untuk cinta yang baru

reff:
sesungguhnya aku tak rela
melihat kau dengannya
sungguh hati terluka

cukup puas kau buat diriku
merasakan cemburu
kembalilah padaku

bukan ku menarik ulur hatimu
salahkah jika ku mengharapkanmu
ku tahu hatimu hanya untukku
kau bersamanya pelarian semata

repeat reff [2x]

andaikan saja kau mau mengerti




2 comments:

Unknown said...

TAK HENSEM!

Khadijah Zek said...

x hensem pada mata ko...
tapi hensem pada mata aku...
hahaha..=P.