BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

17 January 2010

Cari Jodoh...

Aku cuma nak berkongsi dengan awak2 yang ada di luar sana.....ye.. dengan awak...bukan awak la...yang sebelah awak tu la.....hehehehe...."jangan marah,nanti kena jual"....Kenapa kita kena pening2 kepala fikir pasal jodoh. Dalam minggu ni dah banyak cerita pasal jodoh yang aku dengar. Pada aku, jodoh kita ni ADA,cuma lambat atau cepat je. Itu pada aku, pada orang lain aku tak tau la kan. Kalau kita rasa orang tu bukan jodoh kita, baik kita lepaskan dia secara baik. Kenapa kita perlu paksa diri untuk terima orang tu, kalau diri kita pun rasa dah tak boleh nak terima dia. Selagi kita belum ada apa2 ikatan dengan dia, kita ada hak untuk buat keputusan selagi boleh. So, awak2 yang berada diluar,tepi pintu, belakang almari, didapur, luar rumah dan juga awak semua yang membaca entry ini, pikir2 kan lah. Kalau boleh biar la jodoh kita ni yang satu2 tu je..kalu boleh tak nak la kahwin banyak kali kan. Kahwin biar la sekali je seumur hidup.So....."Lu pikir la sendiri"....(^_^)













Love yourself.....





The Beginner






Start a New Life






Till the End



Enjoy the song....

Wali Band-Cari Jodoh.mp3

0 comments: