BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

22 February 2010

The Wolfman...(T__T) @ Percy Jackson And The Lightning Thief...(^_^)

Hari sabtu lepas plan nak pergi minum je dengan member2. Tapi petang tu mata ni tiba2 je rasa gatal nak tengok midnight movie. Plan nak pergi One Utama, dah malam sikit baru massage dia orang ajak pergi tengok wayang, so plan nak pergi minum tu terpaksa la cancel.Nasib baik dia orang cakap okey.Kalau tak memang kempunan la nak tengok movie. Sampai OU pun dalam 9 lebih, plan memang tak nak ambik movie yang lewat sangat,sebab aku yang pickup dia orang.So balik nanti mesti scary sebab kena drive balik sorang2...(xnak..xnak..xnak)



**Kalau nak diikutkan movie yang best malam tu+yang patut aku tengok**



  • Valentine's Day




  • Avatar




  • Percy Jackson And The Lightning Thief









Tapi tak tengok pun movie2 dekat atas ni.Saja je suka taip nama movie2 ni...hahaha. Malam tu aku tengok 'The Wolfman'. Bukan nak tengok sangat pun movie tu, tapi tu je la movie yamg paling awal masa tu dalam 10 lebih. Kalau nak diikutkan tak boleh panggil midnight movie sebab movie tu tak sampai midnight pun. Tapi movie habis 12 lebih, kira midnight jugak la kan (ish...suka hati la nak panggil apa pun). Member cakap ade Hugh Jackman, aku punye la excited nak tengok movie tu. Dah sampai separuh cerita aku tengok, tak keluar2 pun dia. Memang la kena kencing (thank sangat2 dekat ira...huhuhu).



  • The Wolfman

Malam tu aku tengok movie ni.Jangan terpengaruh dengan gambar
movie2 dekat atas tu(saja gatal nak letak banyak2 gambar dalam blog)







Movie habis pukul 12 lebih. Tak suka sangat pergi OU sebab selalu sangat sesat bila nak cari parking. Nak dijadikan cerita, hari tu memang betul2 sesat. Aduh...part ni memang lemah semangat. Satu kerja la pulak nak berjalan dalam OU tu, sebab nak cari balik first point kita orang sampai masa awal2 tadi. Last2 tanya guard, nasib baik jumpa guard. Kalau tak jumpa tadi, memang kena tidur dekat OU la ceritanya. Sampai rumah dalam pukul 1 lebih, then call adik aku suruh bukak kan pintu. Tiba2..........................................bukak adik aku yang bukak kan pintu, tapi...tapi...tapi...ayah aku yang bukak kan pintu HaHaHa. Ingatkan dah tidur, terkejut aku. Jangan fikir yang bukak2 ye. Aku keluar rumah malam tu dengan pengetahuan ayah aku ye, bukan nya ikut pintu belakang.



*Pada aku, apa saja yang aku buat dekat luar...aku akan fikirkan perasaan mak bapak aku dulu. Sebab aku boleh bayangkan kalau aku buat benda yang tak elok di belakang mereka, meraka akan rasa sedih sangat. Sebab selama aku dibawah jagaan mereka, jarang permintaan yang aku minta, mereka tak tunaikan. Jadi aku rasa tak salah kalau aku pun buat benda yang sama dekat mereka kan. Susah nak jadi anak perempuan sekarang ni, kalau kita tersilap langkah memang musnah masa depan. Sampaikan, ada yang lelaki rasa perempuan sekarang ni terlalu murah(senang nak dapat). Ish...macam salah topik je. Apa2 pun, sebenarnya aku rasa sedih tengok perempuan melayu sekarang ni, bila aku baca buku MASTIKA. Terlalu banyak perkara yang mereka buat tanpa berfikir panjang.








"SAYANG SERIBU KALI SAYANG"














0 comments: