BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

26 February 2010

Home Sweet Home

Petang tadi masa tengah siap2 nak pergi test termodinamik. Aku dapat message yang berbunyi "Yuhuuuuu"...hehehe. Tak ada la. Takkan la message handphone aku bunyi macam tu. Macam geli2 je kan. Yang sebetul2 nya dapat message macam ni :




"Hebahkan pd suma rakyat jelata,
kelas fluid DIBATALKAN
*arahan en.adnan"




Member aku ni kalau benda yang happy sikit, hantar massage pun dah jadi lain macam. Font size asal message tu memang macam tu. Sebiji2 aku copy, tapi yang highlight merah tu memang aku yang pandai2 letak sebab saja nak bagi satu malaysia nampak HAHAHA. Kenapa aku suka class kali ni batal???( wah...tanda soal sampai tiga..melampau betul).




  • Bukan sebab aku malas nak pergi class, sebab aku bukannya jenis suka ponteng class.
  • Bukan sebab aku tak suka class tu.
  • Bukan sebab aku tak suka lecturer subjek ni.
  • Bukan sebab jumaat ni memang sepatutnya cuti, tapi dia sibuk nak buat class. Sebab aku memang tak kisah dia buat class jumaat ni kerana setiap hari jumaat memang aku cuti pun(tak ada class langsung). So kadang2 kalau ada class apa salahnya.
  • Bukan sebab aku malas bangun pagi.
  • Bukan...
  • bukan...dan
  • bukan...




Minggu ni boleh dikatakan minggu yang penting jugak la dekat aku. Sebab sabtu dan ahad ni dua member aku nak kahwin. Sebab tu la aku memang kena balik jugak minggu ni. Macam tahu2 je En.Adnan ni aku nak balik, then tiba2 je dia batalkan class last minute. Bukannya aku wajib+kena paksa pergi majlis ni. Cuma kalau boleh aku nak ada masa saat2 paling bahagia mereka. Itu bermakna aku pun nak jugak mereka ada dan yang paling penting usaha untuk datang masa saat2 bahagia aku nanti(lambat lagi la eja!!!...suka berangan la minah ni). Tidak lupa jugak, kepada abahku yang call pagi tadi. Siap tanya lagi, " minggu ni tak balik ke eja " HAHAHA. So, paham2 je la. Rasa nak balik rumah memang la meluap2, kalau macam ni la kisah nya. Pada hal, minggu lepas baru je balik+siap cuti seminggu lagi. Mengada2 betul la cik jijah sorang ni.




Tapi kesian jugak bila tengok member2 yang duduk jauh2 ni. Jarang2 dia orang boleh balik. So aku patut bersyukur sebab kalau nak balik rumah, aku hanya perlu naik bas selama 3 jam. Kira okey la tu kan, daripada berbas sampai 7-8 jam. Okey la, aku nak gerak dulu. Bukan gerak nak balik la, tapi gerak nak ke katil. Mata rasa macam dah hujung2 je. Rasa macam dah parah sangat ni (mengantuk bangat). Zzzzzzzzzzzzz..............(-_-). Hurm, tidur pulak dia. Assalamualaikum.




~~Much Love from ME~~

0 comments: