BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

02 February 2010

VALENTINE'S DAY


Valentine's day?????Excited sangat bile dengar hari ni kan.Tapi...tapi...tapi...tak pernah pun sambut valentine's day.....hehehehehehe.Tapi kalau la dapat sambut,aku harap sangat2 boleh habiskan satu hari tu dengan Taylor Lautner.First time tengok movie Twilight,watak Taylor Lautner ni x menyerlah sangat.Tapi bila masuk 2nd movie Twilight,dari awal sampai la akhir movie asyik tersenyum je.Sebab x sangka yang dia akan berubah totally 100%. Memang teruja sangat2(hehehehe....happy lagi).Sebenarnya tak perlu nak tunggu 14hb February baru nak sambut hari yang romantik.Setiap hari pun kita boleh jadikan hari2 yang romantik.


Yang paling penting sekarang ni,kenapa aku pilih lelaki ni untuk aku habiskan satu hari 'aku dengan dia':

  • sebab muka dia macam melayu mix kot(melayu +chinese)...hehehehe...i like..(^_^)
  • lepas tengok movie 'The twilight saga new moon',aku tau dia sememangnya lelaki yang amat romentik dan yang paling penting carring sangat2 dengan wanita.






  • Starting our day, kami akan pergi ke Genting Highland.Aku nak habiskan satu hari dengan dia playing with all the game. Tak semestinya kita dah dewasa, kita x boleh nak enjoy dengan game2 ni(tersenyum dan ketawa...sambil membayangkan adegan2 di sana)







  • suka sangat kalau dapat pergi tepi pantai dengan dia sambil tengok matahari terbenam....(wow...hehehehe...yang ini pun saya suka).







  • Then pergi candle light dinner. Dari mata dia(tengok poster je...), aku tau dia sememangnya lelaki yang amat romantik.



Aku tak expect perkara yang luar biasa atau pun perkara yang luar dari keinginan aku. Macam pergi ke Paris dengan dia....hehehe.Sangat2 la mustahil dan aku tak ada la impikan nak pergi sana pun(jangan nak tipu....).Cuma aku nak kan perkara yang simple but nice untuk habiskan satu hari dengan dia. Dan dia wajip habiskan hari2 dia dengan aku di Malaysia...Tanah Air Ku(macam paksa la pulak)


  • Click Valentine's Day for more information about this contest.Can't wait to watch this movie Premiere Screening of Valentine’s Day on the 9 February


My favorite Picture


0 comments: