BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

02 February 2010

Oh Malaysia.....

Sekarang ni rasa semangat cintakan negara ni makin meluap2 la plak(tak ada la sampai nak meletup.Itu macam dah over je kan). Puncanya, sebab pergi class 'Kenegaraan & Pembangunan Malaysia' la ni.Aku suka dengar dan tengok fakta.Tak kira la tentang apa pun.Cerita pasal negara,haiwan,alam sekitar,pembinaan bangunan,kesihatan dan yang sewaktu dengannya.Tapi kalau cerita tu berkisah pasal sejarah,memang teramat2 la berminat. Suka sangat cerita tentang history ,tapi nak ingat fakta 2 macam susah la sikit.Slow sikit bab2 nak mengingat ni.Kalau fakta yang x complicated,memang x ada masalah langsung nak ingat.


Bila keluar dengan member2,seronok sangat kalau dapat kongsi dengan dia orang apa yang kita tau.Walaupun kita x pernah pergi ke tempat 2,tapi daripada cerita yang kita tengok, macam kita dah pernah pergi tempat 2.Tapi kalau dapat pergi lagi2 la seronok.Antara salah satu tempat yang nak...nak...nak....perrrrrgi sangat2 adalah Al Hambara.Kepada siapa2 yang x tahu Al Hambra 2 apa,klik je kat sini,then baca sejarah tempat 2
I
I
I
I
I
I
>>>>>Al-Hambra<<<<<<



Berbalik kepada cerita dalam class tadi.So untuk class hari ni,lecturer kami play video pasal kemerdekaan malaysia.Sejarah sebelum dan semasa darurat. Memang excited sangat nak tengok,tapi ada mamat2 yang duduk kat belakang ni memang menyakitkan hati je. Asyik main2 kerusi je, memang mengganggu ketenteraman awam betul la.Last2 kene sound dengan aku..NAh...ambik engkau..memang jenis2 x boleh bawak majlis or tengok wayang la mamat2 ni.



Nak pergi masuk beradu dulu...Chow Cin Cau

("_)