BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

10 March 2010

I Just Love Good Smelling People

Ini adalah entry aku yang kedua untuk peraduan Instant Cash Blogging-Projek Alpha. Untuk first entry aku akan dapat Rm20 yang dijanjikan. Yahuuu...best sangat2. Tapi yang paling penting hari ni. Korang pernah tak duduk disebelah orang yang agak berbau kurang enak untuk dihidu (busuk). Yup...berbau yang teramat sangat, sampai dia sendiri pun tak perasan dengan bau badan sendiri sebab dah terlampau biasa sangat . Seperti yang kita tahu, kaum lelaki ni berpeluh lebih banyak daripada wanita. Jadi mereka memerlukan deodorant untuk mereka kekal berbau segar dan enak dibau oleh diri sendiri serta orang lain untuk sepanjang hari.



Aku suka sangat dengan lelaki yang suka bermain apa saja jenis sukan sebab mereka sangat menarik untuk dilihat ketika tengah bermain. Tersangat la seksi bila mereka berpeluh dan kelihatan tangkas ketika di padang. Tapi bila datang je bab bau lepas habis je bermain, ADUH...macam nak pengsan je dekat situ. Okey2...bukan semua kaum lelaki berbau selepas bersukan atau ketika keluar berjalan2 dengan dia. Ada sesetengah kaum lelaki yang peka dengan bau mereka, akan lebih mengambil perhatian tentang aspek untuk mengurangkan bau tersebut. Kita mesti suka kalau bau lelaki sebelum pergi bersukan dengan selepas bersukan masih berada dalam keadaan level " Sedap dan Enak Dibau ". Lelaki tidak memerlukan perfume yang berbotol2. Apa yang penting pada mereka, adalah buat pilihan deodorant yang tepat kepada diri sendiri. Bau juga mencerminkan keperibadian kita.



Adidas Action 3 Anti-Perspirant deodorant? Deodorant apa tu? Untuk perempuan tak ada ke? Deodorant untuk tak bersukan tak ada ke? Saya tak suka bau yang macam ni, bau lain tak ada ke?. Banyaknya soalan. Deodorant Adidas Action 3 Anti-Perspirant ada 6 jenis bau yang boleh dipilih sama ada nak berbau 'Fresh' ketika bersiar2 ataupun boleh menggunakan 'Pro-Level'yang dikhususkan untuk para atlet. Kepada yang suka bersukan memang wajip beli yang 'Pro-Level' ni. Itu sahaja dari aku. Akhir kata...





~~Feel Good With Your Smell Guys And Girls~~



'Adidas Action 3 For Men Anti-Perspirant deodorant'


  • INTENSIVE
  • CONTROL
  • SENSITIVE
  • PURE
  • FRESH
  • PRO-LEVEL



'Adidas Action 3 For Women Anti-Perspirant deodorant'


  • INTENSIVE
  • CONTROL
  • SENSITIVE
  • PURE
  • FRESH
  • PRO-CLEAR



Don't forget Projek Alpha Seasons 2!!!




7 comments:

ZooL Hilmi said...

Assalammualaikum...
mmm..cakap badan berbau ni.. zool pun pernah jumpa kawan yang mcam ni...kadang2 zool malu nak bagi tau yang badan dia berbau, tapi cara zool nak ajar dia guna perfume, zool suruh dia guna perfume zool
lama2 diapun berubah
mmm...hehehe

Anonymous said...

Waalaikumusalam...(penuh gitu)..hehe
wah..bagus la zool..bantu member dlm diam. eja x pernah lg jumpe bau badan yg teruk ..tp kalau stakat bau sikit2 tu ada la..

Amirah Rashid said...

comel kot yg utk woman tu. tp buat masa ni, still setia dgn rexona. hehe

sayaidaydotcom said...

suker bau laki..tapi bukn bau peluh masham lar..
ops!!pengakuan berani mati
he3

Khadijah Zek said...

Amirah:

kan..kan...tp kalu rasa nak tukar mood baru beli kot..hehehe

Khadijah Zek said...

cik ida:

wow....suka bau laki,agak menarik. Bau die org ni ade daya tarikan kot.

ganz said...

huhuhhuh...