BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

06 March 2010

Siapa yang nak ambik result SPM mesti...TENSION!!!

Tension sangat, sebab projek aku tak siap2 lagi. Hari selasa ni dah nak kena hantar. Benda yang dibuat tu tak menjadi2 pun. Aduh...tak ada siapa2 nak tolong ke!!! Korang rasa apa projek yang aku buat ni??. Teka jangan tak teka...Bukan projek yang besar2 sangat pun, projek ni projek kecil-kecilan je. Bukan nya kena buat bangunan+mesin. Memang serius projek ni kecik sangat2. Rasa2 nya untuk budak2 sekolah rendah je kot projek ni...hehehe. Tapi benda tu tak jalan2 jugak. Maknanya terpaksa mintak tolong kepada yang pakar la macam ni. Kalau aku rasa tak malu sangat pasal projek ni untuk disebarkan kepada orang ramai, untuk entry yang akan datang aku poskan projek aku yang dah siap ni. Apa2 hal pun, kena pasti kan projek ni berjalan dengan jayanya jugak.


********************
Wish me luck !!
********************




Aku dengar cerita keputusan SPM nak keluar 11hb februari ni (kepada sesiapa yang pemalas nak tengok kalender, 11hb tu hari khamis). So kepada adik2 ku yang teruja+takut+gembira nak ambil keputusan hari khamis ni diminta bawa2 bertendang. Okey silap2 "bawa2 bertenang". Diharap2 kan semua akan dapat result yang sukses. Tapi kepada sesiapa yang dapat keputusan yang kurang sukses, jangan kecewa sangat. Sebab sekarang ni ada banyak sangat tempat untuk kita nak sambung belajar, so jangan risau kalau korang rasa tak dapat nak sambung belajar dekat tempat yang korang nak. Dekat mana2 pun boleh belajar, yang penting kena fokus(yang bercerita ni pun kadang2 hilang fokus jugak). Tak ada maknanya kalau dapat tempat belajar yang kita nak, tapi belajar main2. Amat merugikan kepada diri dan keluarga(cakap berdasarkan pengalaman okey!!). Aku suka sangat kalau adik2 yang lelaki ni pergi sambung belajar, sebab tak ramai sangat yang lelaki ni nak sambung belajar. Mungkin lebih suka kerja kot+mungkin tak berpeluang nak sambung. Mungkin..mungkin dan mungkin. Pada aku, rezeki kita ni ada dekat mana2, yang penting kena rajin je. Betul tak...betul tak..betul tak!!(cakap betul sekarang jugak, sambil angkat tangan menyokong kata2 aku ni).



Yang lain tengah fokus dekat depan. Aku pulak sibuk tangkap gambar. Ambik bukti siapa yang tidur dalam class. Lepas tu pergi report dekat lecturer.Kalau tak nak kena report, kena bagi duit perlindungan dekat aku tiap2 bulan.HAHAHA. (Gurau je. Sorry sebab aku bukan jenis kaki2 report ni)



Yang penting highlight sampai habis satu buku tu.
Nak menunjukkan, aku tak main2 dalam class(kecuali tangkap gambar tadi)

8 comments:

IDEAlogyc Admin:Al-Hadi said...

gud luck 2 u dek...biar susah dulu jgn susah kendian...

Khadijah Zek said...

betul2....tq...=)

Zikri Husaini said...

kalau zik...ZZzzzz

Izwan Komari said...

gd luck k...

Khadijah Zek said...

Zikr the Jalanan Sepi Perantau :
Apa yang Zzzz nya zik???
tidur banyak zik ni....hehehe..=)

Khadijah Zek said...

Atan Athen:
thanks atan....=)

Amirah Rashid said...

good luck!
wish me too okay :D

Khadijah Zek said...

TQ...good luck Amirah. Hopefully mira can get the best result.Keep in Touch!!..^_^