BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

17 April 2010

I'm in Japan ....???


Aku pergi jepun??? Ish...aku ada pergi jepun ke??? Aku rasa macam dah tak ingat je bila aku pergi. Ke aku dah lupa ingatan ni. Rasa macam tak pernah pergi je. Tapi alangkah seronoknya duniaku ini kalau berada di jepun. Memang dah lama nak pergi jepun. Masa semester 2, akhirnya hajat aku tercapai jugak nak lihat pemandangan ala-ala dekat sana. Ala-ala pulak??? Apa la minah ni merepek ni. Pergi jepun ke tidak ni, cakap la betul-betul!!!(sendiri tulis, sendiri marah~~kepala merang sikit 2,3 hari ni).


Pergi jepun memang best. Lagi-lagi kalau waktu kita pergi tu musim bunga. Pemandangan yang sangat indah, rasa macam nak duduk sana je. Berjumpa dengan orang jepun yang 'kawaii' ( gadis-gadis di sana yang sangat comel ). Siapa yang suka melancong, mungkin jepun akan jadi salah satu dari destinasi yang akan dikunjungi.


Tapi tajuk entry dekat atas tu kenapa ada nama negara tu pulak. Okey...okey...tak payah nak pening-pening kepala korang yang sememangnya dah pening tu. Aku ambil gambar tu masa semester 2 dulu. Masa tu nak pergi class solid dalam pukul 7 lebih. Tersangat la awal pagi dan keadaan masa tu pun agak berkabus(bukan jerebu okey!). Di sepanjang jalan nak masuk UTHM memang ada pokok tu. Dah masuk musim dia berbunga la tu kot, tu yang penuh satu pokok dengan bunga. Dengan kabus+bunga yang jatuh berguguran, rasa macam dah boleh buat movie je dekat situ. Semester ni dah semester 4, dan musim bunga tak lama lagi akan datang. Rasanya dah nampak pokok yang berbunga. Tak sabar nak tunggu pemandangan yang indah-indah di UTHM.



Bunga penuh satu pokok



Okey kantoi...nampak tanda ' JALAN SEHALA '.


  • gambar tak clear sangat sebab pakai camera brand hp(handphone).

5 comments:

FUZY said...

lohh.....dah lama tgu pokok ni berbunga...nama saintifik pokok ni "tekoma".....tp rasanya pokok dlm uthm dah xberbunga ja musim ni...xsehat kot....

Khadijah Zek said...

pencemaran alam kot..die mcm segan sikit nak kuar...hehehe

alang said...

hehe. Apasal letak sign 'jalan sehala tu'. hehe.

Khadijah Zek said...

mana ada letak...tertangkap sekali la pulak..hehehe

elin said...

kat mana tu?