BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

12 April 2010

In LOVE with CC



Love mY CC.....




Semenjak, dua menjak, 3 menjak ni tak tahu nak tulis apa dalam blog ni. Hari sabtu lepas budak-budak class buat lawatan ke Petronas dekat Terengganu. Hurm...yang tu memang aku malas nak pergi, sebab kalau tak kaki aku ni lagi bengkak (banyak sangat jalan). Rugi nya!!!Tapi nak buat macam mana kan. Aku cuma boleh cakap...Bye..bye...Terengganu, sampai kita berjumpa lagi nanti, itu pun kalau ada jodoh.


In love with CC??? Apa ke benda la CC tu. Orang ke? Binatang ke? Pokok ke? Nama tempat ke? Ish...banyak pulak tanda soal dia kan. CC tu adalah singkatan dari perkataan....


CC = Converse+Cardigan


Aku pun tak tahu la kenapa suka sangat dengan dua benda alah ni. Bukan setakat suka je, tapi boleh dikatakan barang kesayangan la jugak. Hari-hari kalau aku keluar cardigan mesti ada dekat badan aku. Tapi tak ada la sampai giler pulak, sampai baju lain pun tak nak pakai.Aku suka cardigan ni mungkin...di ulang lagi sekali MUNGKIN aku nampak sopan sikit bila bertudung.


Kasut converse ni pulak memang dah lama aku aim dan alhamdullilah, tahun lepas aku dapat beli kasut ni. Bukan tak mampu nak beli, tapi aku ni jenis kedekut nak beli barang. Tapi kalau bab makan memang tak kedekut langsung...hahahaha. Cuba cakap dengan aku siapa yang tak suka makan. Makan apa??? Ala...makan apa-apa je la. Semua orang mesti suka makan kan. Aku kalau bab makan memang tak kedekut. Kalau rasa-rasa duit tu macam dah nak susut je dalam poket seluar, jangan nak buat muka pelik pulak. Tak ada siapa nak curi duit ko la selain dari tokey-tokey kedai makan tu. Tapi bila tengok gambar yang bersepah-sepah dekat entry ni, korang tak rasa ke bila CC bergabung, memang kena sangat la gaya sempoi ni kan..kan..kan..



Aku ada Cadigan putih yang lebih kurang macam ni



Aku bawa kucing jalan-jalan. Nak bawak binatang tu!!!
Huh...Tak Mungkin



Cute sangat...

6 comments:

zulkbo said...

salam..
fesyen rupanya..
orang cantik cam awak
pakai apa pun cantik..

fuziahfbi said...

yea...awak mmg cantik bila pakai cardigan dgn converse....saya xde lg kasut converse, ada sweater converse pon dah season....kelabu asap dah....sayang sgt ngn sweater 2..

Khadijah Zek said...

hahahaha...x kisah la...kalau nama nya converse layan kan aje cik fuzi oi....

miss lolly a.k.a luvfareda said...

haa dengan zulkbo cakap pe :)

Khadijah Zek said...

ish...malu la nk jawap(sambil senyum tersipu2 di tepi tangga)...hahahaha..nk ckp pe lg miss lolly...ayat mcm biasa..."TQ Zulkbo yg baik hati kerana memuji saya yg tak seberapa ni"

fiz ramli said...

wahh,,i like that style!